2011-01-06

Trys Karaliai

šiandien pas mane atėjo atnešdami tokią reikalingą būtent šiuo metu žinią - Rašto eilutę:

Dievo karalystė nėra valgis ar gėrimas, bet
teisumas, ramybė ir džiaugsmas Šventojoje Dvasioje.
Kas šitaip Kristui tarnauja,
tas mielas Dievui ir priimtinas žmonėms.
Tad laikykimės to, kas pasitarnauja santaikai ir tarpusavio ugdymui.

Rom 14, 17-19



Teisumas, ramybė ir džiaugsmas. Kasdien brendant per šeimos gyvenimo kasdienybę, man dabar tikrai atrodo kaip trys kuorai, galintys išlaikyt bandantį nuslyst mano stogą :) Tose nepabaigiamose bėdelėse, prašymuose, NE", ligelėse, nemiegojime naktį, miegojime, kada nori... Mėgint išbūt teisiai, semtis iš teisumo ramybės, ir išlaikyt ramų, skaidrų žvilgsnį, visame TAME regintį džiaugsmą.

O dar, per Tris Karalius mano vaikystės namuos būdavo nurėdoma eglutė, o iš Mišių parsinešta kreida ant durų pažymima K+ M+ B+.
Dar nežinau, kaip bus mūsų namuose, bet bent jau šiemet eglute pasidžiaugsim kiek ilgiau. Visų pirma, bebėgdama nuo tradicinių Kūčių - Kalėdų rūpesčių, papuošiau ją tik prieš Naujuosius. Antra, negalima gi ignoruot fakto, kad tik rytoj atkeliauja Kalėdos pagal Julijaus kalendorių, pagal kurį gyvena ir stačiatikių bažnyčia, t.y., ir mūsų tėtis :) Va, kokia gera priežastis kiek pratęst šventinius grožius.
Štai, kokį spygliuotąjį šiemet papuošėm - mūsų kėnis vazonėlyje



O štai tokios švieselės mus džiugina naktį



Labai džiaugiuosi šia girlianda. Ir ne tik todėl, kad tai - kiauliataupykliškas pirkinys :) Girliandos užžiebimas nuo mažens mūsų namuos buvo šioks toks įvykis, kainuodavęs bent mano seneliui pastangų, o man, vaikui, kantrybės. Kaskart, KASKART reikdavo ieškot ilgiausioj grandinėj tos vienintelės perdegusios lempelės, kuri neleisdavo degt ir likusiom...
O paskui, pagaliau, o stebukle - grožių grožis... spoksojimas tamsoj... atšvaitai stikliniuose žaisliukuose ir ant sienų... :) Šventė.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą