2010-09-19

Jei

tematysit čia VĖL žioplai išlietą jogurtą, ir virtuvės grindis, kurias VĖL reikia iššluostyt, ir meškiną, kuris VĖL drybso numestas ne vietoj... neįeisit į dangaus karalystę... ar kažkaip panašiai (plg. Mt 18,3). Aš nepamačiau, gerai, kad buvo, kas parodė: ŠILELĖ :)



O dar šiandien mintyse neperstojamai skamba viena giesmė...

Paliesk mano sielą, paliesk mano protą.
Palieski, o Dieve, savo ranka.
Kad kilčiau į Dangų, į Tavąjį Dangų
Ten, kur Šviesybė amžina.

Leisk man gyventi Tavyje, Tavo šviesoje
Dieve, leiski man giedoti Tau. /2x

Kol išauš diena, kol užmigs tamsa
Mano Viešpats Tu, stiprybė tik Tavyje. /2x

Atverk mano lūpas, atverk mano širdį,
Atverki, o Dieve, savo ranka.
Kad giesmę giedočiau ir maldą kartočiau.
Kad būčiau kaip versmė tyra.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą