2011-08-28

Dangiškasis Tėve, padaryk mane geresne mama

Išmokyk mane suprasti savo vaikus, kantriai klausyti, ką jie nori pasakyti, ir maloniai atsakyti į visus jų klausimus. Neleisk man jų pertraukinėti ar jiems prieštarauti.  Padaryk mane tokią pagarbią jiems, kaip kad aš norėčiau, kad jie būtų pagarbūs su manimi. Neduok man niekad juoktis iš jų klaidų, ar gėdinti ir šaipytis iš jų, kai esu jais nepatenkinta. Padaryk, kad niekad nebausčiau jų, vien tam, kad likčiau patenkinta savimi, ar parodyčiau savo galią. Neleisk man jų pastūmėti melagystėms ar vogimui. Ir kiekvieną akimirką vadovauk man, kad galėčiau visu tuo, ką sakau ar darau, rodyti, jog nuoširdumas yra laimės priežastis. Sumažink, meldžiu, mano niekšiškumą. O kai esu blogai nusiteikusi, padėk man, Viešpatie, prikąsti liežuvį. Padaryk, kad visad prisiminčiau, jog vaikai yra vaikai, ir aš neturiu tikėtis iš jų suaugusiųjų nuovokos. Neleisk man iš jų atimti galimybės sulaukti savo laiko ir priimti sprendimus. Suteik man brandumo dovaną, kad galėčiau patenkinti visus deramus jų prašymus ir drąsos neleisti to, kas, žinau, jiems pakenks. Padaryk mane sąžiningą, teisingą, malonią ir tvirtą, Viešpatie, kad vaikai mane mylėtų, gerbtų ir sektų. Amen.


Malda iš knygos Making God Real in the Orthodox Christian Home
Šaltinis



3 komentarai:

  1. Kaip tik to šiandien man ir reikėjo. Ačiū.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Dėkoju už pasidalijimą šia malda. Labai laiku :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Džiaugiuos, kad radau ir galėjau pasidalint... :)

    AtsakytiPanaikinti